Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се регулират оборотите на празен ход 156 2.5 24v?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Ако не поне си направи една дупка да издиша от някъде, че да не се взривиш на пистата
    Диша, диша.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #32
      За да не отварям друга тема ще попитам в тази , в последно време наблюдавам че моита 156-ца започна да държи високи обороти точно както колегата иска ...900-950 , усеща се че оборотите са и височки и лекичко притриса иначе си върви нормално и няма проблем когато е на скорост , това го прави и на гас и на бензин ... 2.5 В6 е мотора ... някви предполужения ... Благодаря предварително
      Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
      Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Tifozza Покажи съобщение
        За да не отварям друга тема ще попитам в тази , в последно време наблюдавам че моита 156-ца започна да държи високи обороти точно както колегата иска ...900-950 , усеща се че оборотите са и височки и лекичко притриса иначе си върви нормално и няма проблем когато е на скорост , това го прави и на гас и на бензин ... 2.5 В6 е мотора ... някви предполужения ... Благодаря предварително
        Можеби,имаш нужда от чистене и адаптация на дроселаможе и да има друга причина
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          Ще ви я карам да я гледате , няма начин
          Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
          Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

          Comment


          • #35
            СДЦЖ

            колега здрасти,аз карам такава машина и да ти кажа си седят на около 700,но от време на време ми прави некви номера,менят се до 900-и после 700 сама се форсира демек
            Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V
            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
              Ще използвам темата да питам за предположения: защо понякога оборотите на празен ход падат до към 300 и веднага пак си се качват на 700 ? И веднъж ми загасна.
              Оказа се повече масло в двигателя ... омазан дросел.
              Оправих нивото на маслото , изчистих дросела + адаптация с ключа на контакт 90сек , изключен от контакт 90сек..
              След това 3 дни беше друга кола с железни обороти на празен ход в движение . На 4тия пак започна да прави номера. .
              Last edited by Drag0; d.m.y г., 23:56.
              ...

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщение
                колега здрасти,аз карам такава машина и да ти кажа си седят на около 700,но от време на време ми прави некви номера,менят се до 900-и после 700 сама се форсира демек
                Здрасти , дам този потор работи на 695-700 оборота , аз до сега нямах проблем , но в последно време държи около 900 после пак 700 и така .. ама ще я карам да я лекуват
                Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
                Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

                Comment


                • #38
                  zxc sda

                  Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                  Оказа се повече масло в двигателя ... омазан дросел.
                  Оправих нивото на маслото , изчистих дросела + адаптация с ключа на контакт 90сек , изключен от контакт 90сек..
                  След това 3 дни беше друга кола с железни обороти на празен ход в движение . На 4тия пак започна да прави номера.

                  колега можели точно да ми кажеш как се прави адаптацията на дросела че от онзи саит нищо неразбрах
                  Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V
                  Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                    Оказа се повече масло в двигателя ... омазан дросел.
                    Оправих нивото на маслото , изчистих дросела + адаптация с ключа на контакт 90сек , изключен от контакт 90сек..
                    След това 3 дни беше друга кола с железни обороти на празен ход в движение . На 4тия пак започна да прави номера.
                    Според мен не се е адаптирал дросела,или е разбит.Трябва да опиташ отново,защото ръчната адаптация не става винаги,най-добре е с компютър
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщение
                      колега можели точно да ми кажеш как се прави адаптацията на дросела че от онзи саит нищо неразбрах
                      Мога да ти кажа какво направих аз , не претендирам че е правилно.
                      Трябва ти нещо с което да измериш 90 секунди. Повечето нови gsm-и ще ти свършат работа.
                      1. Даваш на контакт ( те му казват позиция на ключа "MAR" ) да светнат лампите на таблото.
                      (след това изключваш самовключващия се вентилатор да не те дразни !!! )
                      Не палиш колата , държиш ключа на MAR 90 секунди , аз го държах към 95...
                      2. След това връщаш ключа в начална позиция (Да загаснат лампите по таблото ), НЕ го вадиш, пак чакаш 90 секунди.
                      3. Палиш колата ( ще запали от първия път но ще повърти стартера 1-2 секунди повече от нормалното ) и НЕ пипаш педала на газта за 15 минути ( едни пишат че и 5 минути стигат , други че 10 и така )
                      4. Гасиш колата, оставяш я и не я палиш поне за 10 минути
                      Хубаво е преди стъпка 1 да се откачи акумулатора (само кабела за минус ) за 45 минути и аз щях да го направя но нямах време.
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Според мен не се е адаптирал дросела,или е разбит.Трябва да опиташ отново,защото ръчната адаптация не става винаги,най-добре е с компютър
                      Дросела лично аз го чистих, не е счупен , няма луфт , пружината връща клапата плавно. Не е изчистен перфектно но не съм го свалял, чистенето е познатото от други форуми "с един пръст колкото може". И вместо спрей за карбуратори , който нищо не помага се ползва спрей базиран на Хептан , пропан и бутан. Ще опитам тези дни и с адаптация с Alfadiag + reset на ECU.
                      Да поясня: 3 дни бяха перфектни оборотите , на 4тия сутринта само 1 път се разиграха , но може и да е друга причината защото :
                      1. Много сложно съчетание на рязко спиране и точно тогава включи вентилатора на степен 2
                      2. Не паднаха като преди до 200-300 а до към 400-500 ( на "око" , тогава не беше вързан лаптопа за да кажа точните данни от ecu )
                      3. Oчевидно датчиците за сервото и спирачките ( ако алфата има такива ) , които трябва да вдигнат оборотите с малко НЕ работят. Нормалното - поне на други марки коли е като навиеш волана да се вдигнат с много малко оборотите за да компенсира товара на серво помпата. И за спирачката е подобно.

                      Та 4тия ден вечерта пък нямаше нито един проблем с оборотите. Кола с характер !
                      ...

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                        Мога да ти кажа какво направих аз , не претендирам че е правилно.
                        Трябва ти нещо с което да измериш 90 секунди. Повечето нови gsm-и ще ти свършат работа.
                        1. Даваш на контакт ( те му казват позиция на ключа "MAR" ) да светнат лампите на таблото.
                        (след това изключваш самовключващия се вентилатор да не те дразни !!! )
                        Не палиш колата , държиш ключа на MAR 90 секунди , аз го държах към 95...
                        2. След това връщаш ключа в начална позиция (Да загаснат лампите по таблото ), НЕ го вадиш, пак чакаш 90 секунди.
                        3. Палиш колата ( ще запали от първия път но ще повърти стартера 1-2 секунди повече от нормалното ) и НЕ пипаш педала на газта за 15 минути ( едни пишат че и 5 минути стигат , други че 10 и така )
                        4. Гасиш колата, оставяш я и не я палиш поне за 10 минути
                        Хубаво е преди стъпка 1 да се откачи акумулатора (само кабела за минус ) за 45 минути и аз щях да го направя но нямах време.

                        Дросела лично аз го чистих, не е счупен , няма луфт , пружината връща клапата плавно. Не е изчистен перфектно но не съм го свалял, чистенето е познатото от други форуми "с един пръст колкото може". И вместо спрей за карбуратори , който нищо не помага се ползва спрей базиран на Хептан , пропан и бутан. Ще опитам тези дни и с адаптация с Alfadiag + reset на ECU.
                        Да поясня: 3 дни бяха перфектни оборотите , на 4тия сутринта само 1 път се разиграха , но може и да е друга причината защото :
                        1. Много сложно съчетание на рязко спиране и точно тогава включи вентилатора на степен 2
                        2. Не паднаха като преди до 200-300 а до към 400-500 ( на "око" , тогава не беше вързан лаптопа за да кажа точните данни от ecu )
                        3. Oчевидно датчиците за сервото и спирачките ( ако алфата има такива ) , които трябва да вдигнат оборотите с малко НЕ работят. Нормалното - поне на други марки коли е като навиеш волана да се вдигнат с много малко оборотите за да компенсира товара на серво помпата. И за спирачката е подобно.

                        Та 4тия ден вечерта пък нямаше нито един проблем с оборотите. Кола с характер !
                        Я покарай още няколко дни,и пак пиши,можеби всичко е ОК
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...acle-cure.html
                          Даже в комбинация с ресет на екуто.....
                          Пробвах адаптацията на дросела реши ми проблемите с играенето на оборотите и ми спести доста пари и нерви, благодария за полезната информация.

                          Comment

                          Working...
                          X