Първоначално публикувано от oem
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как се регулират оборотите на празен ход 156 2.5 24v?
Collapse
X
-
За да не отварям друга тема ще попитам в тази , в последно време наблюдавам че моита 156-ца започна да държи високи обороти точно както колегата иска ...900-950 , усеща се че оборотите са и височки и лекичко притриса иначе си върви нормално и няма проблем когато е на скорост , това го прави и на гас и на бензин ... 2.5 В6 е мотора ... някви предполужения ... Благодаря предварителноAlfa Romeo 145 1.4 16vEX
Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX
Comment
-
Първоначално публикувано от Tifozza Покажи съобщениеЗа да не отварям друга тема ще попитам в тази , в последно време наблюдавам че моита 156-ца започна да държи високи обороти точно както колегата иска ...900-950 , усеща се че оборотите са и височки и лекичко притриса иначе си върви нормално и няма проблем когато е на скорост , това го прави и на гас и на бензин ... 2.5 В6 е мотора ... някви предполужения ... Благодаря предварителноможе и да има друга причина
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеЩе използвам темата да питам за предположения: защо понякога оборотите на празен ход падат до към 300 и веднага пак си се качват на 700 ? И веднъж ми загасна.
Оправих нивото на маслото , изчистих дросела + адаптация с ключа на контакт 90сек , изключен от контакт 90сек..
След това 3 дни беше друга кола с железни обороти на празен ход в движение . На 4тия пак започна да прави номера..
Last edited by Drag0; d.m.y г., 23:56....
Comment
-
Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщениеколега здрасти,аз карам такава машина и да ти кажа си седят на около 700,но от време на време ми прави некви номера,менят се до 900-и после 700 сама се форсира демекAlfa Romeo 145 1.4 16vEX
Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX
Comment
-
zxc sda
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеОказа се повече масло в двигателя ... омазан дросел.
Оправих нивото на маслото , изчистих дросела + адаптация с ключа на контакт 90сек , изключен от контакт 90сек..
След това 3 дни беше друга кола с железни обороти на празен ход в движение . На 4тия пак започна да прави номера.
колега можели точно да ми кажеш как се прави адаптацията на дросела че от онзи саит нищо неразбрахAlfa Romeo 166 3.0 V6 24V
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеОказа се повече масло в двигателя ... омазан дросел.
Оправих нивото на маслото , изчистих дросела + адаптация с ключа на контакт 90сек , изключен от контакт 90сек..
След това 3 дни беше друга кола с железни обороти на празен ход в движение . На 4тия пак започна да прави номера.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщениеколега можели точно да ми кажеш как се прави адаптацията на дросела че от онзи саит нищо неразбрах
Трябва ти нещо с което да измериш 90 секунди. Повечето нови gsm-и ще ти свършат работа.
1. Даваш на контакт ( те му казват позиция на ключа "MAR" ) да светнат лампите на таблото.
(след това изключваш самовключващия се вентилатор да не те дразни !!!)
Не палиш колата , държиш ключа на MAR 90 секунди , аз го държах към 95...
2. След това връщаш ключа в начална позиция (Да загаснат лампите по таблото ), НЕ го вадиш, пак чакаш 90 секунди.
3. Палиш колата ( ще запали от първия път но ще повърти стартера 1-2 секунди повече от нормалното ) и НЕ пипаш педала на газта за 15 минути ( едни пишат че и 5 минути стигат , други че 10 и така )
4. Гасиш колата, оставяш я и не я палиш поне за 10 минути
Хубаво е преди стъпка 1 да се откачи акумулатора (само кабела за минус ) за 45 минути и аз щях да го направя но нямах време.
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеСпоред мен не се е адаптирал дросела,или е разбит.Трябва да опиташ отново,защото ръчната адаптация не става винаги,най-добре е с компютър
Да поясня: 3 дни бяха перфектни оборотите , на 4тия сутринта само 1 път се разиграха , но може и да е друга причината защото :
1. Много сложно съчетание на рязко спиране и точно тогава включи вентилатора на степен 2
2. Не паднаха като преди до 200-300 а до към 400-500 ( на "око" , тогава не беше вързан лаптопа за да кажа точните данни от ecu )
3. Oчевидно датчиците за сервото и спирачките ( ако алфата има такива ) , които трябва да вдигнат оборотите с малко НЕ работят. Нормалното - поне на други марки коли е като навиеш волана да се вдигнат с много малко оборотите за да компенсира товара на серво помпата. И за спирачката е подобно.
Та 4тия ден вечерта пък нямаше нито един проблем с оборотите. Кола с характер !...
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеМога да ти кажа какво направих аз , не претендирам че е правилно.
Трябва ти нещо с което да измериш 90 секунди. Повечето нови gsm-и ще ти свършат работа.
1. Даваш на контакт ( те му казват позиция на ключа "MAR" ) да светнат лампите на таблото.
(след това изключваш самовключващия се вентилатор да не те дразни !!!)
Не палиш колата , държиш ключа на MAR 90 секунди , аз го държах към 95...
2. След това връщаш ключа в начална позиция (Да загаснат лампите по таблото ), НЕ го вадиш, пак чакаш 90 секунди.
3. Палиш колата ( ще запали от първия път но ще повърти стартера 1-2 секунди повече от нормалното ) и НЕ пипаш педала на газта за 15 минути ( едни пишат че и 5 минути стигат , други че 10 и така )
4. Гасиш колата, оставяш я и не я палиш поне за 10 минути
Хубаво е преди стъпка 1 да се откачи акумулатора (само кабела за минус ) за 45 минути и аз щях да го направя но нямах време.
Дросела лично аз го чистих, не е счупен , няма луфт , пружината връща клапата плавно. Не е изчистен перфектно но не съм го свалял, чистенето е познатото от други форуми "с един пръст колкото може". И вместо спрей за карбуратори , който нищо не помага се ползва спрей базиран на Хептан , пропан и бутан. Ще опитам тези дни и с адаптация с Alfadiag + reset на ECU.
Да поясня: 3 дни бяха перфектни оборотите , на 4тия сутринта само 1 път се разиграха , но може и да е друга причината защото :
1. Много сложно съчетание на рязко спиране и точно тогава включи вентилатора на степен 2
2. Не паднаха като преди до 200-300 а до към 400-500 ( на "око" , тогава не беше вързан лаптопа за да кажа точните данни от ecu )
3. Oчевидно датчиците за сервото и спирачките ( ако алфата има такива ) , които трябва да вдигнат оборотите с малко НЕ работят. Нормалното - поне на други марки коли е като навиеш волана да се вдигнат с много малко оборотите за да компенсира товара на серво помпата. И за спирачката е подобно.
Та 4тия ден вечерта пък нямаше нито един проблем с оборотите. Кола с характер !Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеhttp://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...acle-cure.html
Даже в комбинация с ресет на екуто.....
Comment
Comment